Wil je meer waarde uit de jaarlijkse strategische planning halen?

een workshop strategische planning kan je daarbij helpen

De budgettering voor 2020 staat voor de deur. Als directeur stel je jezelf de vraag hoe het planningsproces voor de strategische richting, het beleid en de budgetten, effectiever gemaakt kan worden. Uit voorgaande jaren weet je wat wel en niet werkt.

Hoe zou het zijn als het maken van de plannen efficiënter en effectiever is? Minder tijdrovend? Meer tevredenheid over het strategisch plan? Mogelijk levert dit op, dat de kans op het succesvol realiseren van de business ideeën wordt verhoogd.

 

Pressure Cooker Strategische Plan

De Pressure Cooker Strategische Planning, levert je voordelen op:

  • Meer controle over de strategische koers die je wilt.

  • Forse tijdwinst.

  • Meer duidelijkheid over de implicaties en prioriteiten van de business ideeën.

  • Betere kwaliteit van de besluiten.

  • Een concreet plan en acties voor 2020.

  • Groter draagvlak en commitment voor de keuzes en acties.

 

Een bewezen en effectieve aanpak

Met onze bewezen tools en aanpak zorgen wij samen met jou voor het strategisch plan

Als procesbegeleider en facilitator brengen we met meer dan 20 jaar workshop ervaring, versnelling in het strategisch planningsproces. Doordat de juiste mensen en kennis bij elkaar worden gebracht, vindt er een open discussie plaats over de strategische issues en vragen die er verkend worden. Betrokkenen stimuleren elkaar, dagen elkaar uit en bouwen aan consensus.

Met de Pressure Cooker Strategisch Plan, bereik je in één dag of enkele dagen, resultaten die anders weken of maanden op zich laten wachten.

 
I can recommend Marieke Schoenmaker as a person with great proficiency and deep recognition of co-creation processes. I have had the pleasure to work with Marieke in a Pressure Cooker Commercial Strategy at Fokker Services during which she showed to be an independent, reliable, careful and well experienced professional.
— Heino van der Laan, Director Sales Fokker Services
 

klanten

we hebben tientallen pressure cookers begeleid. hier nog twee voorbeelden om je er een indruk van te geven.

Business strategie

Een directeur van een retail organisatie heeft een ambitie voor een nieuwe business to business markt ontwikkeld en wil via een Pressure Cooker Workshop met zijn managementteam de uitrol naar de markt versnellen.

Moonshot strategie

De CEO van een middelgrote bouwonderneming heeft een ‘moonshot’ nodig voor hoe de organisatie zich in 2020 klaarmaakt om virtueel te bouwen. Uitgangspunt wordt dat de klant nog voordat zijn huis gebouwd is, precies ervaart wat hij krijgt.