Case klantbeleving bij een woningbouwer

Klantbeleving bij een Woningbouwer

De uitdaging ...

Een woningbouwer met ongeveer 200 medewerkers heeft deze uitdagingen:

  • Hoe kunnen we de afnemende klanttevredenheid weer laten stijgen?

  • Hoe kunnen we onze klantprestaties verbeteren?

  • Hoe zorgen we ervoor dat we tot de top 3 gaan behoren van best gewaarde bouwers?

  • Hoe kunnen we onze klanttevredenheid naar een 8+ verhogen?


Versnellen naar een betere klantbeleving

In deze case leer je waar de knelpunten van huizenkopers zitten en hoe je van een knelpuntenanalyse, naar een succesvolle implementatie in 30-60-90 dagen komt. Concrete resultaten worden benoemd. De geleerde lessen worden gedeeld en de stappen en tools die daartoe hebben geleid, zijn beschreven

Klantervaring_kopie.jpg

Inspireren klantbeleving

"Juiste en snelle afhandeling waar mogelijk, goede en leuke service middels de klusbus."
- Woningkoper 9+ klantervaring


Ontvang de case Klantbeleving Woningbouw

Vul je gegevens in en ontvang deze case in je mailbox.

Naam *
Naam
Gamechanger Nieuwsbrief
We houden je graag op de hoogte inzake nieuwe cases, innovatie tools en producten. Interesse? Zet een vinkje.