Artikel Waardecreatie door co-creatie

Mijn nieuwste artikel ‘Waardecreatie door co-creatie’ gaat over business development door co-creatie met klanten, partners en medewerkers. Geïllustreerd met praktijkvoorbeelden.

KEY TAKEAWAYS

53 Procent van de consumenten wil co-creëren.

Steeds meer consumenten willen hun tijd en energie besteden aan co-creatie met organisaties omdat het hun een goed gevoel geeft.

62 Procent van de bedrijven doet aan een vorm van co-creatie.

CEO’s zien de focus op klanten en de klantbeleving als topstrategie voor de komende jaren. Zij gaan hiervoor een nauwere samenwerking met klanten opzoeken.

Co-creatie verbetert de bedrijfsresultaten.

Gamechanger heeft 10 factoren geïdentificeerd die organisaties inzetten om waarde toe te voegen door co-creatie in productontwikkeling, operatie, distributie, marketing, sales en customer services.

Over de auteur

Marieke Schoenmaker business development door co-creatie met klanten en partnersMarieke Schoenmaker is ondernemer met een achtergrond in New Business Development. Zij heeft een track record op het ontwikkelen van de business door co-creatie met klanten, medewerkers en partners. Klanten zijn onder andere Transavia, Wolter & Dros, TBI, Vilans, Fokker, KLM, Kennisnet, Menzis, Frion, Bruna, KNGF, KPN, Nokia, O2 en vele anderen. Zij is directeur van Gamechanger, en Districtsvoorzitter van het Nederlands Centrum voor Directeuren en Commissarissen.

Ja graag, stuur mij het artikel ‘Waardecreatie door Co-creatie!’

* indicates required